In de week van 12 t/m 15 mei zou in Brussel het jaarlijkse congres zijn van alle leden van TCM Group. Uiteraard is deze door de coronacrisis gecanceld. TCM Group is een internationale creditmanagement organisatie met kantoren in méér dan 150 landen.

Tijdens dit congres van TCM Group wordt sinds 2004, jaarlijks de Quality Award toegewezen. Dit jaar heeft het kantoor van TCM Netherlands een prachtige 2e plaats behaald!

Hennie Wesselsz, directeur en eigenaar van NIB Group uit Purmerend, vertelt dat dit resultaat zijn medewerkers een enorme boost geeft om ook in deze moeilijke tijd kwaliteit te blijven leveren om de internationale incassozaken te blijven verwerken.

Op het congres wordt verder gesproken over creditmanagement ontwikkelingen wereldwijd, de mogelijkheid om uitstaande vorderingen over de hele wereld te kunnen innen via een professioneel netwerk van incasso- en andere creditmanagement organisaties.

Juist in onzekere perioden is het voeren van op maat gemaakte, persoonlijke, betrouwbare en rendabele incasso-oplossingen belangrijk. Je moet als organisatie weten wat er uitgaat en wat er in komt en hoe lang dat duurt. Duurt het te lang? Dan moet je weten waar je terecht kunt, hoe deze partner werkt en wat zijn kwaliteitsstandaarden zijn. Ook al zijn we nu allemaal wat meer op ons zelf aangewezen en is het onbekend waar we over pakweg een half jaar zijn, internationaal creditmanagement is voor veel bedrijven belangrijk. Door de cohesie die heerst binnen TCM Group international zijn we in staat om in alle opzichten mooie incassodienstverlening te leveren.

Het netwerk van TCM Group beslaat ruim 150 landen en gezamenlijk beschikken we over meer dan 8.500 toegewijde medewerkers die dagelijks uw vorderingen zorgvuldig behandelen. Jaarlijks bieden zij voor ruim 14,5 miljoen incassoproblemen een oplossing.